План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в Хустській гімназії №4 В 2023/2024 навчальному році
План заходів на запобігання та протидію булінгу в Хустській гімназії №4 у 2023/2024 навчальному році
№ |
Заходи |
Терміни виконання |
Відповідальний |
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу (цькування)
|
|||
1. |
Наради з питань профілактики булінгу (цькування):
|
Вересень |
Адміністрація школи |
2. |
Скласти графік проведення заходів із профілактики булінгу серед здобувачів освіти 1-9 класів |
Вересень |
Психолог школи |
3. |
Підготовка наказу «Про запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти» |
Вересень |
Директор школи, заступник директора з навчально-виховної роботи, шкільний психолог |
4. |
Обговорення правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочного стенду |
Протягом року |
Адміністрація школи, психолог школи, класні керівники |
5. |
Поновлення інформації про профілактику булінгу (цькування) на сайті закладу освіти |
Жовтень |
Психолог школи |
6. |
Участь у акції «16 днів проти насильства»
|
Листопад – грудень |
Психолог школи, класні керівники |
|
Перевірка інформаційної доступності правил поведінки та нормативних документів з профілактики булінгу (цькування) |
Грудень |
Психолог школи |
7. |
Виступи на загальношкільних батьківських зборах з профілактики булінгу (цькування) в учнівському колективі |
Лютий - квітень |
Адміністрація школи, класні керівники |
Робота з батьками |
|||
8. |
Підготовка пам’ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям |
Жовтень |
Психолог школи |
9. |
Тематичні батьківські збори в класах |
Грудень |
Класні керівники |
10. |
Проведення консультацій з питань булінгу (цькування) |
За потребою |
Психолог школи |
Робота з учнями |
|||
11. |
Проведення тренінгів для старшокласників з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів |
Впродовж року |
Психолог школи, Класні керівники |
11. |
Заняття з елементами тренінгу « Безпека в інтернеті»
|
Вересень |
Психолог школи |
12. |
Імітаційна гра для молодших школярів (1-4-класи) « Світ без насильства» |
Грудень |
Психолог школи, Класні керівники |
13. |
Проведення ранкових зустрічей (« Ранкове коло») з метою формування навичок дружних стосунків у класному колективі |
Протягом року |
Класні керівники |
14. |
Диспут на тему «Стоп булінг» |
Березень |
Психолог школи |
15. |
Проведення заходів в рамках Тижня толерантності |
Квітень |
Психолог школи |
Моніторинг освітнього середовища закладу освіти |
|||
16. |
Анонімне анкетування учнів 5-9-х класів про випадки булінгу( цькування) у школі |
Грудень |
Психолог школи |
17. |
Анкетування батьків про безпеку в закладі освіти |
Протягом року |
Класні керівники |
18. |
Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів |
Протягом року |
Психолог школи |
19. |
Підготовка звіту про виконання плану заходів із запобігання та протидії булінгу в закладі освіти |
Травень – червень |
Психолог школи |