A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Хустська Загальноосвітня Школа І-ІI cтупенів Хустської міської ради Закарпатської області

Виховна робота

Виховна робота в Хустській ЗОШ І-ІІ ступенів направлена на створення сприятливих умов для всебічного розвитку дітей на кожному з вікових етапів, їх адаптації в соціумі, формування демократичного світогляду, ціннісних орієнтирів, засвоєння морально-етичних норм, сприйняття власної індивідуальності, впевненості в собі, на усвідомленому виборі здорового способу життя, на пропаганду духовних надбань українського та угорського народу, на виховання любові до рідної землі , мови, на формування правової культури, негативного ставлення до протиправних діянь, естетичне, екологічне та трудове виховання як одна з складових підготовки учнів до дорослого життя, розвиток учнівського самоврядування, співпрацю з батьками, з закладами охорони здоров’я та громадськими організаціями.

Над реалізацією мети і завдань виховної роботи в школі працюють 4 класоводів 1-4 класів, 4 класних керівників 5-9 класів, 1 педагог-організатор, заступник директора з НВР. В школі створені методичні об’єднання класних керівників, планування та реалізація роботи яких здійснювалась у відповідності вікових особливостей учнів та вимог сьогодення.

Виховний процес будується із урахуванням вимог сьогодення, які висвітлені в інформаційно-правових до­кументах, регламентуючих організацію виховної роботи в загальноосвітніх на­вчальних закладах України.

Реалізація всіх напрямків виховної діяль­ності школи здійснюється через заходи, передбачені річним планом роботи школи, які враховують особливості виховання особистості та відображаються у:

  • системі загальношкільних заходів;

  • роботі органів учнівського самовряду­вання;

  • роботі з батьківською громадськістю;

  • спільній діяльності школи та громад­ських організацій.

З  метою розвитку творчого потенціалу, впевненості в своїх силах в школі проводяться свята, вечори, лінійки, конкурси, концерти. Серед них :

  • Свято першого і останнього дзвоника.

  • Різдвяні  свята.

  • День пам’яті Угорської  революції у 1848-1849 рр.

  • Вечір до Дня святого Валентина.

  • Шевченківське свято .

  • День Землі.

  • День матері.

Учні нашої школи є постійними учасниками та призерами міських виставок-конкурсів.

  • Фотоконкурс «Моя Україно!»

  • «Ти вірним був сином свого народу»

  • «Малюнок, вірш, лист до мами»

  • «Воскресни, писанко!»

  • «Наш пошук і творчість - тобі, Україно!»

  • Конкурс лідерів учнівського самоврядування

  • «За нашу свободу»

  • «Захисники України: історія та сьогодення»

Свої здібності учні розвивають у  шкільних гуртках.

Інтереси, потреби та творчу ініціативу учні мають  змогу розвивати через роботу в учнівському самоврядуванні. Діяльність органів  учнівського самоврядування в Хустській ЗОШ І – ІІ ступенів сприяє згуртуванню шкільного колективу, розвитку громадської думки, більш ефективному входженню учнів у доросле життя. 

Члени учнівського парламенту здійснюють контроль за виконанням режиму дня учнями школи,  організовують взаємодопомогу у навчанні, здійснюють підготовку до  проведення олімпіад, конкурсів, предметних тижнів, допомагають з ремонтом у школі, контролюють зовнішній вигляд учнів та слідкують за дисципліною і порядком у школі, ведуть пропаганду по боротьбі з курінням та пропусками уроків, здійснюють благодійну діяльність.

Парламент школи допомагає в організації та проведенні загальношкільних заходів : «День учителя», «День Збройних сил України», «День матері», новорічних та різдвяних свят, тощо. Голова учнівського самоврядування – Міллер Анна, учениця 9 класу, активно працювала над тим, щоб всі департаменти  учнівського самоврядування якісно виконували поставлені завдання. Крім цього, Міллер Анна взяла участь у міському конкурсі лідерів учнівського самоврядування.

Для соціального захисту дітей та забезпечення адекватного психологічного розвитку особистості  проводиться роз’яснювально-профілактична робота з учнями школи щодо попередження жорстокого поводження та насильства в сім’ї. Створено інформаційний куточок для дітей та батьків з переліком установ та організацій, до яких можна звернутись з приводу жорстокого поводження та насильства. Зібрано та підготовлено матеріали по жорстокому поводженню та насильству в сім’ї для користування класними керівниками.

Створено інформаційні куточки для учнів із переліком організацій куди можна звернутись з приводу насилля в сім’ї, або коли насильство в родині пов’язане із уживанням батьками алкоголю чи наркотиків. Протягом навчального року здійснювався контроль за місцеперебування учнів «групи-ризику» під час канікул. З цими учнями проводилась індивідуальна робота по дотриманню правил внутрішнього розпорядку та проводились профілактичні бесіди з правил поведінки в транспорті, на відпочинку, біля водойм, на льоду, в громадських місцях.

З метою запобігання шкідливих звичок та формування здорового способу життя класними керівниками, вчителем основи здоров’я , радою учнівського самоврядування проводилась просвітницька робота з учнями. У рамках напрямку було проведено:

  • Тиждень здорового способу життя

  • Виховні години, на яких класні керівники звертали увагу учнів на профілактику шкідливих звичок, зауважили що власна поведінка і спосіб життя є найважливішим фактором, який впливає на здоров’я людини.

  • Для учнів 7-9 класів було організовано перегляд та обговорення фільмів «Згубна дія алкоголю», «Правда про наркотики»

  • Шкільна акція старшокласників «Разом зупинимо СНІД»

  • Загальношкільний виховний захід „Спокус безліч, а здоров’я одне ” .

  • Тренінгові заняття для учнів 9 класу ,,Я обираю здоров’я!”

  • Члени шкільного парламенту та вчителі провели круглий стіл на тему: “Твоє здоров’я – у твоїх руках”, де обговорювали  питання, пов’язані з тютюнопалінням та вживанням наркотиків.

  • Анкетування учнів "Моє ставлення до здорового способу життя"

  • Конкурс творчих робіт «Ми обираємо здоровий спосіб життя».

  • Виставку малюнків про шкідливий вплив тютюну на здоров’я людей «НІ шкідливим звичкам!».

До річного плану включені заходи, спрямовані на попередження дитячого дорожньо-транспортного та побутового травматизму. Щомісяця класні керівники проводять бесіди з питань профілактики всіх видів дитячого травматизму з відповідним записом до сторінки журналу «Бесіди по попередженню нещасних випадків»:

  • правила дорожнього руху;

  • правила пожежної безпеки;

  • правила поведінки дітей на воді;

  • обережне використання газу та газоприладів;

  • правила поведінки під час використання піротехніки;

  • правила поводження з джерелами електроструму;

  • правила поведінки при виявленні вибухонебезпечних предметів;

  • профілактика травматизму на залізниці;

  • бесіди про попередження отруєнь у дітей.

Проводилась робота з метою збереження та поліпшення здоров'я учнів і працівників школи.

Протягом навчального року в школі діє рада школи. В раду школи входять 8 вчителів, 3 батьків, 3 учнів. Головою ради школи є Форос А.Й., головою батьківської ради є Василинець К.А. 

Питання соціального захисту учнів спліноване в річному плані роботи школи. Кожен класний керівник веде соціальний паспорт класу, відповідно у заступника директора з НВР Кертвелеші - Тегза М. О. - зведений облік. Для документального підтвердження статусу дітей пільгових категорій зібрано всі необхідні документи.


      

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора