A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Хустська гімназія №4 Хустської міської ради Закарпатської області

Впровадження  дистанційного навчання  у Хустській ЗОШ І-ІІ ст.

Дата: 27.03.2020 12:30
Кількість переглядів: 208

           Дистанційне  навчання –це технологія,  що базується на принципах відкритого  навчання, широко використовує комп’ютерні  навчальні програми різного призначення та створює  за допомогою сучасних телекомунікацій інформаційне освітнє  середовище для постачання навчального матеріалу та спілкування.

        У зв’язку із запровадженням карантину, педагоги підтримують зв’язок з учнями через комунікаційні можливості мереж Viber , Facebook ,Google. Для чіткої організації дистанційного навчання, кожен педагог створив  індивідуальні плани роботи під час карантину.

       Створені групи у Viber для кожного класу, вчителі використовують для щоденного інформування та спілкування з учнями. Кожного дня за розкладом уроків вчителі дають дітям завдання і чітку дату, до якої потрібно виконати конкретне завдання. Виконані письмові завдання, діти фотографують і скидають вчителю у Viber, вчитель одразу їх перевіряє і оцінює.

        Використовують можливості Google-сервісів (Classroom), де розміщують за темами посилання на відео, презентації, практичні роботи. Роботи учні завантажують на тій же платформі, де вчитель оцінює їхні роботи. 

      Також вчителі використовують ресурси  YouTube-каналів або створюють власні, що передбачає ознайомлення з матеріалом підручника за рахунок перегляду відеоуроків. Додатково учні можуть  самостійно опрацювати відповідний матеріал у підручнику і виконати за ним завдання у робочих зошитах. Для перевірки рівня засвоєння нових знань вчителі пропонують учням пройти тестування на сайті naurok.com або використовують  Quizizz для створення вікторин чи шукають вікторину, створену іншим викладачем та користуються нею. Учні проходять вікторину у вигляді гри. Цей метод використовують для аналізу та перевірки відповідного матеріалу. 

         Педагоги використовують можливості Facebook і ведуть з дітьми онлайн-трансляції.

Вчителі початкових класів використовують конструктор Learningapps призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін, за допомогою яких учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу. 

Серед форм і прийомів організації навчання використовують презентації з поясненням теоретичного і практичного матеріалу, фільми і онлайн-ресурси.

Якісно організоване дистанційне навчання залежить не лише від того, які методи та засоби використовують вчителі, а й від підтримки та розуміння батьків. Зараз, як ніколи, потрібно налагодити тісний зв'язок між вчителем,батьками та учнями. Лише за сприяння та контролю з боку батьків,дитина зможе опанувати знання в умовах дистанційного навчання.

 Для формування позитивної мотивації батькам можна спиратися на наступні поради педагогів:

• цікавитися справами, навчанням дитини;

• допомагати при виконанні домашніх завдань у формі ради, не придушувати самостійність та ініціативність;

• пояснювати дитині, що його невдачі в навчанні - це недолік прикладених зусиль (щось недовчив, що недопрацював);

• частіше хвалити дітей за їхні успіхи, тим самим давати стимул рухатися далі.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора